14.6 C
Pals
Dissabte, 3 maig 2025
- Publicitat -

Guíxols des del Carrer proposa un projecte de participació ciutadana

La formació municipal preveu que es destinin 150.000 euros i ho portarà al proper Ple

Pedro Ruiz Claveria
Pedro Ruiz Claveriahttps://contrastirigor.wordpress.com
Sóc de Calonge. Redactor a Ràdio Capital de l'Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El partit Guíxols des del Carrer-Entesa va comunicar ahir la seva intenció que es dugui a terme un projecte de participació ciutadana. La formació política calcula que la despesa d’aquesta iniciativa seria de 150.000 euros, i suggereix que aquesta quantitat surti del romanent de tresoreria de lliure disposició, que creuen que oscil·la els 900.000 euros.

El partit considera que els veïns i veïnes han de poder decidir les inversions i per això ho portaran al proper Ple Municipal. Guíxols des del Carrer que aquestes propostes siguin per a la millora d’equipaments municipals, per a adquirir mobiliari urbà o millorar els espais públics.

La idea que presenten començaria amb una presentació pública del pressupost participatiu, difusió del període de participació per recollir les propostes dels ciutadans, validació i presentació pública de les propostes que se sotmetrien a votació (on podrien participar els habitants de més de 16 anys) i, en darrer lloc, un acte de presentació del projecte guanyador.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Isabel i Fabiola Alcalà: “Cal valorar més i millor la feina que fem els artesans”

El Terracotta Museu de la Bisbal ha inaugurat l’exposició “Ponderosa”, un homenatge a la família Alcalà i a l’empresa Ceràmica La Ponderosa, fundada fa gairebé cinquanta anys. La mostra repassa l’evolució de la ceràmica familiar, des de les peces artístiques del pare i l’avi fins a la producció actual, amb una reivindicació clara de l’artesania local.

Altres notícies