7.9 C
Pals
Dimecres, 28 gener 2026

Guíxols des del Carrer proposa un projecte de participació ciutadana

La formació municipal preveu que es destinin 150.000 euros i ho portarà al proper Ple

Pedro Ruiz Claveria
Pedro Ruiz Claveriahttps://contrastirigor.wordpress.com
Sóc de Calonge. Redactor a Ràdio Capital de l'Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El partit Guíxols des del Carrer-Entesa va comunicar ahir la seva intenció que es dugui a terme un projecte de participació ciutadana. La formació política calcula que la despesa d’aquesta iniciativa seria de 150.000 euros, i suggereix que aquesta quantitat surti del romanent de tresoreria de lliure disposició, que creuen que oscil·la els 900.000 euros.

El partit considera que els veïns i veïnes han de poder decidir les inversions i per això ho portaran al proper Ple Municipal. Guíxols des del Carrer que aquestes propostes siguin per a la millora d’equipaments municipals, per a adquirir mobiliari urbà o millorar els espais públics.

La idea que presenten començaria amb una presentació pública del pressupost participatiu, difusió del període de participació per recollir les propostes dels ciutadans, validació i presentació pública de les propostes que se sotmetrien a votació (on podrien participar els habitants de més de 16 anys) i, en darrer lloc, un acte de presentació del projecte guanyador.

- Publicitat -
- Publicitat -

31 FAM tornaran a acomiadar l’any amb un concert a Razzmatazz el 28 de desembre

Després d’un  2025 apoteòsic amb un concert d’èxit absolut a la Sala Razzmatazz, 31 FAM ja tenen marcada una nova data clau al calendari. El pròxim 28 de desembre, els sis amics de Sabadell celebraran el seu segon Cap d’Any en família amb un concert molt especial que promet ser una experiència irrepetible. El xou

Altres notícies