Inaugurada l’exposició «Antiqva Pavimenta» d’Empúries

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’exposició «Antiqva Pavimenta» mostra els mosaics i paviments d’Empúries exhumats durant més de 100 anys d’excavacions. Es tracta d’un dels conjunts més importants de la Península Ibèrica, que data d’entre els segles II aC i II dC, i  que en conjunt tenen una gran diversitat tipològica, decorativa i tècnica. Es troben a l’aire lliure i actualment s’està desenvolupant un projecte conservatiu per estudiar les patologies i causes de degradació.

L’exposició, que es va inaugurar ahir i es troba al Museu d’Arqueologia de Catalunya-Empúries, es podrà visitar fins el 7 de gener.

- Publicitat -
- Publicitat -

Rick Astley, molt més que un símbol dels 80

Hi ha promeses que es fan eternes i cançons que acaben convertint-se en himnes de tota una vida. Quan Rick Astley va pujar a l'escenari de Cap Roig amb l'embranzida de Together Forever, el públic no només assistia a un concert: celebrava el retorn d'una autèntica icona del pop.

Altres notícies