Inaugurada l’exposició «Antiqva Pavimenta» d’Empúries

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’exposició «Antiqva Pavimenta» mostra els mosaics i paviments d’Empúries exhumats durant més de 100 anys d’excavacions. Es tracta d’un dels conjunts més importants de la Península Ibèrica, que data d’entre els segles II aC i II dC, i  que en conjunt tenen una gran diversitat tipològica, decorativa i tècnica. Es troben a l’aire lliure i actualment s’està desenvolupant un projecte conservatiu per estudiar les patologies i causes de degradació.

L’exposició, que es va inaugurar ahir i es troba al Museu d’Arqueologia de Catalunya-Empúries, es podrà visitar fins el 7 de gener.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

El Parc Natural del Montgrí, les Illes Medes i el Baix Ter rep unes 54.000 visites aquest estiu

El Parc Natural del Montgrí, les Illes Medes i el Baix Ter ha rebut unes 54.000 visites aquest estiu. Els informadors ambientals hi han atès prop de 14.000 persones fins a finals de juliol. El dispositiu busca ordenar l'accés als espais naturals. També informa els visitants i ajuda a prevenir conductes perjudicials per a l'entorn.
- Publicitat -spot_img

Altres notícies