La Bisbal debatrà mesures pel riu Daró

David Parreño Mont
David Parreño Mont
Productor i redactor de Ràdio Capital de l’Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Arriba el projecte Trivers a la Bisbal per salvar el riu Daró. Es tracta d’un procés de participació que pretén recollir mesures per conservar els rius temporals mediterranis. La iniciativa consisteix en trobades a diferents punts de les conques de Catalunya, en les quals investigadors i ciutadans debaten sobre possibles propostes per conservar els rius.

El procés té per objectius obrir un debat sobre l’estat dels rius i realitzar una proposta de mesures conservar o millorar el seu estat. En el cas de la Bisbal es presentarà el projecte i es farà un taller de debat i sortida de camp. Serà el proper dimarts, 24 d’octubre, a l’edifici de Torre Maria.

- Publicitat -
- Publicitat -

Palamós i l’Ametlla de Mar preparen la celebració dels deu anys del seu agermanament

Els dos municipis volen impulsar una programació conjunta durant els pròxims mesos i, especialment, el 2027. Les propostes buscaran implicar les entitats locals i reforçar els vincles històrics entre les dues poblacions costaneres.

Altres notícies