Incendi als boscos de l’Ermedàs

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Columna de fum a l’Ermedàs | AJUNTAMENT DE MONT-RAS

A prop de dos quarts de set de la tarda, els veïns han alertat d’un foc a la zona boscosa de l’Ermedàs, a Palafrugell. La crema ha provocat una baixada de tensió, que ha afectat a Mont-ras. En algunes zones s’han cremat quadres elèctrics i en d’altres només ha fet marxar llum uns minuts.

Segons informa Ràdio Palafrugell els bombers s’han mobilitzat ràpidament, i han destinat tres dotacions, una de les quals s’ha retirat de la zona perquè el foc s’ha qualificat de baixa intensitat.

L’Ajuntament de Mont-ras ha publicat a les xarxes que estan treballant també amb la companyia elèctrica.

 

- Publicitat -
- Publicitat -

El Massi Baix Ter col·loca tres corredores al top 10 del Gran Premi de la Ciutat d’Eibar

El Massi Baix Ter ha brillat al Gran Premi de la Ciutat d’Eibar amb tres corredores al top 10. Maier Olano ha guanyat en sub-23 i Alba Codony ha estat tercera. L’equip ha acabat segon en la classificació general per equips en una prova internacional del calendari UCI.

Altres notícies