Inici pletòric del Bisbal Bàsquet a la Lliga EBA

Clar triomf a la pista del Santa Eulàlia (69 a 87)

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’equip entrenat per Carles Rofes continua en un gran moment de forma, i després de classificar-se brillantment per als quarts de final de la Lliga Catalana EBA, aquest dissabte es va estrenar a la Lliga EBA amb un convincent triomf a la pista del Santa Eulàlia.

Els barcelonins van aguantar durant el primer temps, en què les forces van estar bastant igualades. Però a partir del tercer quart, el Sol Gironès va posar la directa.

Un parcial de 13 a 31 va servir per trencar la dinàmica, i els bisbalencs es van acabar imposant per un clar 69 a 87.

El protagonisme destacat se’l va endur Isaac Valera, amb una actuació estel·lar que va empènyer als seus companys a aconseguir la victòria en el primer partit de Lliga.

Dissabte vinent, segona jornada al Pavelló Vell amb un interessant Bisbal Bàsquet-Anagán Olivar.

L’equip aragonès també ha començat la temporada amb un triomf clar contra l’Igualada, i serà un dur contrincant.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img
00:22:10

Maite Selva: “La Fira d’Indians ha trobat un equilibri entre cultura, oci i convivència”

L’alcaldessa de Begur, Maite Selva, reivindica la Fira d’Indians com una celebració arrelada al poble, amb una combinació consolidada de cultura, festa i convivència. En una entrevista a l’Especial Fira d’Indians 2026, destaca la implicació del teixit local, defensa evitar les massificacions del passat i aposta per preservar el llegat indià durant tot l’any.
- Publicitat -spot_img

Altres notícies