22 C
Pals
Dimecres, 17 setembre 2025
- Publicitat -

Inspectors de Pesca comissen 12 quilos de peix que no havia passat per la llotja

El Ministeri de Pesca i Agricultura i la Generalitat van aixecar acta contra el vaixell que recollia aquest peix i contra l'establiment que el rebia, segons avança el Diari de Girona

Pedro Ruiz Claveria
Pedro Ruiz Claveriahttps://contrastirigor.wordpress.com
Sóc de Calonge. Redactor a Ràdio Capital de l'Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Inspectors del Ministeri d’Agricultura i Pesca han decomissat dotze quilos de peix d’una embarcació que volia vendre’ls a establiments gastronòmics de Palamós sense haver passat per la llotja i sense tenir nota de venda. En una actuació conjunta amb inspectors de la Generalitat, també havien detectat que hi havia lluços més petits del que correspon.

Segons avança el Diari de Girona, l’operació es va dur a terme el dimecres 31 de juliol, i es va aixecar acta contra el patró del vaixell que recollia aquest peix i també contra un restaurant que el comprava. Aquests es van sostreure i la quantia ascendeix als 12 quilos.

- Publicitat -
- Publicitat -

La Sra. Tomasa anuncia el seu comiat amb un concert especial a Barcelona el desembre de 2026

Després de més d’una dècada fent ballar escenaris d’arreu del món, La Sra. Tomasa posa punt i a part a la seva trajectòria. La banda barcelonina, reconeguda pel seu so mestís i avantguardista, ha recorregut 16 països amb més de 500 concerts, actuant en festivals internacionals de primer nivell com Sziget (Hongria), Eurosonic (Països Baixos)

Altres notícies