Intervals de núvols i temperatura per sota els 28ºC

Albert Aparicio
Albert Aparicio
Graduat en Física i Màster en Meteorologia. Observador meteorològic de la XOM (meteocat) a Palafrugell.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Inici del dia amb cel entre mig i força cobert per núvols amb tendència a l’obertura de més clarianes entre mig matí i migdia.

De cara a la tarda arribaran noves nuvolades que poden deixar parcialment cobert el cel. Pel que fa a temperatura seguim amb una calor molt moderada i el termòmetre oscil·larà entre els 17ºC de mínima i els 28ºC de màxima.

A partir de demà i de cara al cap de setmana, l’ambient assolellat guanyarà més protagonisme juntament amb un ascens de la temperatura.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Cala Vento anuncia quatre concerts a Barcelona el gener de 2027

Cala Vento tornarà als escenaris el gener de 2027 amb quatre concerts consecutius a La Nau de Barcelona. El duet català actuarà a la sala barcelonina del 19 al 22 de gener, en unes dates que marcaran el seu retorn després d’un llarg període de silenci musical. De moment, el grup no ha avançat més
- Publicitat -spot_img

Altres notícies