Intervals de núvols i temperatura per sota els 28ºC

Albert Aparicio
Albert Aparicio
Graduat en Física i Màster en Meteorologia. Observador meteorològic de la XOM (meteocat) a Palafrugell.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Inici del dia amb cel entre mig i força cobert per núvols amb tendència a l’obertura de més clarianes entre mig matí i migdia.

De cara a la tarda arribaran noves nuvolades que poden deixar parcialment cobert el cel. Pel que fa a temperatura seguim amb una calor molt moderada i el termòmetre oscil·larà entre els 17ºC de mínima i els 28ºC de màxima.

A partir de demà i de cara al cap de setmana, l’ambient assolellat guanyarà més protagonisme juntament amb un ascens de la temperatura.

- Publicitat -
- Publicitat -

Sant Feliu de Guíxols, Calonge i Sant Antoni i Torroella de Montgrí impulsen l’augment dels contractes de lloguer al Baix Empordà

El Baix Empordà ha registrat un augment dels contractes de lloguer durant el primer trimestre de l'any 2026. La comarca creix prop d'un 10 per cent, en línia amb la recuperació de la demarcació de Girona. Sant Feliu de Guíxols, Calonge i Sant Antoni i Torroella de Montgrí lideren aquest increment. Tot i això, els preus evolucionen de manera desigual i el sector alerta que encara falta oferta d'habitatge.

Altres notícies