Intervenen més de 1.200 productes presumptament falsificats al mercat de diumenge de Sant Feliu

La Policia Local i la Guàrdia Civil han intervingut tres parades del mercat de diumenge de Sant Feliu de Guíxols per vendre material presumptament falsificat, valorat en prop de 900.000 euros. S’han decomissat més de 1.200 peces i els responsables seran investigats per un delicte contra la propietat industrial

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La Policia Local de Sant Feliu de Guíxols, conjuntament amb la Guàrdia Civil, va intervenir aquest diumenge 19 d’abril tres parades del mercat setmanal que presumptament comercialitzaven productes falsificats.

Durant l’operatiu, els agents van decomissar un total de 1.231 peces, entre les quals hi havia principalment samarretes, polos, bosses de mà, moneders i rellotges. Segons les estimacions, el valor de mercat d’aquest material s’acostaria als 857.580 euros. Tot el gènere intervingut ha estat traslladat a dependències policials i queda a l’espera de passar a disposició judicial.

Pel que fa als responsables de les parades, no van ser detinguts en el moment de l’actuació, però han quedat investigats com a presumptes autors d’un delicte contra la propietat industrial. Està previst que siguin citats properament davant l’autoritat judicial.

- Publicitat -
- Publicitat -

L’equip de robòtica d’Els Estanys de Platja d’Aro, classificat per a la final mundial de Mèxic

L’equip de robòtica de l’escola Els Estanys de Platja d’Aro ha aconseguit la segona posició a la final estatal i es classifica per al mundial de Mèxic. Els alumnes impulsen un projecte sobre arqueologia i fan una crida per recaptar 16.000 euros que els permetin competir-hi.

Altres notícies