El TUN TUN torna a Tiana amb una segona edició més ambiciosa i un cartell ple de talent emergent

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El TUN TUN, el festival independent de Tiana centrat en bandes emergents i noves tendències del pop, l’urbà i l’electrònica, celebra la seva segona edició amb l’objectiu clar de fer un pas endavant i consolidar-se dins el circuit de festivals del Maresme. Impulsat per un equip professional vinculat al municipi i compromès amb el teixit local, el certamen amplia horitzons després d’una primera edició exitosa.

Enguany, el festival fa el salt a un espai més gran com la Sala Albéniz, un emblemàtic teatre modernista que històricament ha acollit propostes de teatre, cinema, circ i música. Aquesta nova etapa compta també amb el suport de l’entitat local Descorxats, reforçant l’arrelament al territori.

La jornada oferirà més de set hores de música en directe. L’activitat arrencarà a les 17.00 h amb un DJ set gratuït de Paco Triquell i DJ Paca, i continuarà a l’interior de la Sala Albéniz de 18.00 h fins a la 01.30 h.

El cartell d’aquesta edició inclou noms com Balma, Boye, Maig, Natt + Nel-Yi, Ouineta, Yung Rajola, Paco Triquell b2b Paca, Ven’nus i Mestre Xavier & Shorsh b2b Alcer, configurant una programació heterogènia que abraça diferents estils i sensibilitats de l’escena actual.

A més, el festival començarà a escalfar motors al matí amb el “Vermut Floral”, una prèvia organitzada per Descorxats que comptarà amb actuacions de Yung Rajola i VOVO Music, així com un bingo musical. Una proposta pensada per convertir la jornada en una festa completa per al poble, amb la voluntat d’atraure tant el públic jove com altres generacions.

L’entrada El TUN TUN torna a Tiana amb una segona edició més ambiciosa i un cartell ple de talent emergent ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Què faríem a Palafrugell sense Càritas i Creu Roja?

Què faríem, exactament, a Palafrugell sense Càritas i Creu Roja? Sincerament, costa imaginar. Perquè cada cop que m’hi acosto...

Altres notícies