Jordi Colomí repetirà al capdavant d’UPM a Torroella

L'assemblea manté la confiança al primer tinent d'alcalde de Torroella de Montgrí

David Parreño Mont
David Parreño Mont
Productor i redactor de Ràdio Capital de l’Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’assemblea d’Unitat i Progrés Municipal (UPM) ha ratificat Jordi Colomí com a cap de llista per les pròximes eleccions municipals del 2019. En un comunicat, el grup assegura que els membres han votat per unanimitat l’actual primer tinent d’alcalde de Torroella per tornar encapçalar la llista de la formació.

En les últimes eleccions, UPM va treure tres regidors: el mateix Colomí, juntament amb el segon tinent d’alcalde Josep Martinoy, i la regidora de Recursos Humans Roser Font. Tots tres formen part del govern amb ERC i L’EST fruit de la moció de censura a l’anterior govern de Jordi Cordon (PDeCAT).

Colomí assegura que vol continuar treballant el seus regidors en la propera legislatura.

- Publicitat -
- Publicitat -

L’Espai Cuixart estrena un cicle d’art, música i gastronomia pel centenari de Modest Cuixart

L’Espai Cuixart de Palafrugell estrena AcCent Cuixart, un cicle cultural amb nou vetllades entre finals de juny i finals d’agost. La proposta combina arts visuals, música en directe i gastronomia. També commemora el centenari del naixement de Modest Cuixart i connecta el seu llegat amb creadors contemporanis de diferents disciplines. La inauguració inclourà pintura en directe i música en viu.

Altres notícies