Jordi Rubau: «Les havaneres es troben en un moment dolç alhora que han de rejovenir-se»

Les havaneres acompanyen els estius, amb la seva senzillesa i les històries que s'amaguen en les lletres relacionades amb el mar, l'amor i el desamor

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

 

Jordi Rubau, cantant del grup d’havaneres Arjau, explica a La Xalana l’estat actual de les havaneres, un estil que ha passat de generació en generació i avui reviu, en gran part, gràcies a les festes majors. Encara que Rubau destaca que falten oients i compositors joves.

A principis de setembre es troben a l’equador del calendari de concerts, ple d’actuacions per tots els pobles de Catalunya.

Escolta la conversa amb Jordi Rubau!

 

 

 

- Publicitat -
- Publicitat -

Sant Feliu de Guíxols estrena una aplicació municipal per facilitar la comunicació amb la ciutadania

L'eina, disponible gratuïtament per a telèfons mòbils, oferirà notícies, agenda, avisos, inscripcions, compra d'entrades i un canal per comunicar incidències directament al consistori.

Altres notícies