18.7 C
Pals
Dissabte, 18 octubre 2025
- Publicitat -

Jordi Rubau: “Les havaneres es troben en un moment dolç alhora que han de rejovenir-se”

Les havaneres acompanyen els estius, amb la seva senzillesa i les històries que s'amaguen en les lletres relacionades amb el mar, l'amor i el desamor

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

 

Jordi Rubau, cantant del grup d’havaneres Arjau, explica a La Xalana l’estat actual de les havaneres, un estil que ha passat de generació en generació i avui reviu, en gran part, gràcies a les festes majors. Encara que Rubau destaca que falten oients i compositors joves.

A principis de setembre es troben a l’equador del calendari de concerts, ple d’actuacions per tots els pobles de Catalunya.

Escolta la conversa amb Jordi Rubau!

 

 

 

- Publicitat -
- Publicitat -
00:10:20

Júlia Breiz: “L’arquitectura ha de vetllar pel benestar de les persones i respectar el territori”

Durant el festival Fonament de Calonge, s'ha fet una reflexió profunda sobre l'arquitectura i l'urbanisme, especialment en una zona del territori gironí que ha patit les conseqüències d’un desenvolupament desmesurat durant les dècades passades. En una entrevista amb Júlia Breiz, vocal del Col·legi d'Arquitectes de Catalunya (COAC) a Girona, s'han abordat els reptes que suposa l’accés a l’habitatge, les dinàmiques urbanístiques històriques i les oportunitats d’innovació en l’arquitectura per a la millora de la qualitat de vida de la ciutadania.

Altres notícies