Josep Maria Rufí promet un «canvi de tracte» amb els veïns de Torroella

David Parreño Mont
David Parreño Mont
Productor i redactor de Ràdio Capital de l’Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -
Banner Tancaments Albert

Josep Maria Rufí, alcalde de Torroella de Montgrí i l’Estartit, garanteix al Supermatí de Ràdio Capital de l’Empordà amb Miquel Curanta un «canvi de tracte» amb els convilatans després de la moció de censura a Jordi Cordon.

Entre els projectes del nou executiu, destaca que s’ha desencallat el projecte del passeig del Molinet i que s’ha inaugurat l’escola bressol Mar i Cel de l’Estartit. També defineix com a «cabdal» desenvolupar una zona esportiva i anuncia un canvi d’enfocament de l’Espai Ter perquè pugui estar «a l’abast de totes les entitats». L’alcalde assegura que els accessos del Baix Ter limiten el desenvolupament del municipi i que, per això, reivindicarà una variant al secretari d’Infraestructures i Mobilitat de la Generalitat, Ricard Font.

Rufí assegura que el «detonant» que va fer trencar les relacions amb l’aleshores alcalde Jordi Cordon, del Partit Demòcrata, va ser la polèmica pel correbou, però admet que existien «motius de fons» i de «falta de sintonia». L’any que ve promet que Torroella tindrà la seva primera festa major sense vaquetes.

 

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -
quali geotermia

Sexenni anuncien una aturada indefinida

Hi ha etapes que no s’acaben, sinó que simplement necessiten una pausa. És el cas de Sexenni, que ha anunciat una aturada indefinida després d’uns anys marcats per la música, els escenaris i una activitat constant. El grup considera que ha arribat el moment de baixar el ritme, aturar màquines i recuperar energia. Al llarg
- Publicitat -

Altres notícies