Josep Piferrer: “No puc patir per haver donat suport al Parlament”

David Parreño Mont
David Parreño Mont
Productor i redactor de Ràdio Capital de l’Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
Ràdio Capital, la ràdio del Baix Empordà
Ràdio Capital. La ràdio de l'Empordà
Josep Piferrer: "No puc patir per haver donat suport al Parlament"
Loading
/

L’alcalde de Palafrugell, Josep Piferrer, ha explicat a Ràdio Capital que va acordar amb l’advocat no declarar davant del fiscal. En canvi, ha presentat un escrit on fa constar que “tots els drets han sigut usurpats”.

L’alcalde ha descrit que el fiscal té les ordres d’interrogar-nos i diu que sembla que “s’hi acull amb cert just”. Piferrer assegura que “no pateix pel seu patrimoni” perquè es basa en un procés avalat pel Parlament.

L’alcalde agraeix l'”acompanyament fantàstic” que va rebre aquest dimecres a la ciutat de Girona. Piferrer ha explicat que ahir es va manifestar davant de la conselleria d’Economia a Barcelona.

- Publicitat -
- Publicitat -

El sindicat Metges de Catalunya xifra en un 27% el seguiment de la vaga a comarques gironines

La jornada de vaga convocada aquest dilluns torna a mobilitzar el col·lectiu mèdic arreu del país. A les comarques gironines, el sindicat Metges de Catalunya xifra el seguiment en un 27%, en el marc d'una nova protesta per reclamar millores laborals i assistencials.

Altres notícies