Juli Fernández sobre les multes de Llafranc: “la informació és incorrecta i manipulada”

El PSC de Palafrugell va demanar ahir explicacions a l'equip de govern per la informació sobre les més de 1.500 multes imposades incorrectament

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
Ràdio Capital, la ràdio del Baix Empordà
Ràdio Capital. La ràdio de l'Empordà
Juli Fernández sobre les multes de Llafranc: "la informació és incorrecta i manipulada"
Loading
/

El grup del PSC de Palafrugell ha demanat explicacions al l’equip de govern per la informació “incorrecta i manipulada” que han donat sobre les més de 1.500 multes imposades incorrectament a la càmara de control de Llafranc. Així doncs, diuen que en aquest període s’han posat 4.991, de les quals 1.513 estan arxivades, 1.886 estan pagades i 1.592 estan pendents de pagament, de manera que, segons el cap del PSC a Palafrugell, Juli Fernández, “l’actuació ha estat irregular no només perquè s’ha aplicat una ordenança malament sinó perquè el web de l’Ajuntament donava una informació incorrecta en relació als ciutadans.”

Fernández ha dit que el govern haurà de donar explicacions de “com és que després de 8 mesos ha reaccionat tant tard i malament”, i també ha recriminat que “el govern demostra així la seva incapacitat de gestió dels problemes que té.”

 

- Publicitat -
- Publicitat -

Estrella Damm reuneix 30.000 persones al Fòrum en una gran celebració musical pels seus 150 anys

El Parc del Fòrum de Barcelona ha viscut aquest dissabte una de les grans cites musicals de l’any amb La Festa dels 150 anys d’Estrella Damm, una jornada que ha reunit 30.000 persones durant vuit hores ininterrompudes de música en directe, gastronomia i cultura popular davant del Mediterrani. Amb dos escenaris alternant concerts des de

Altres notícies