Justin Bieber comença l’any estrenant ‘Anyone’

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -
banner construccinos versan

Després d’un 2020 on Justin Bieber ha publicat “Changes” i l’hem pogut escoltar col·laborant amb Ariana Grande i més recentment amb Shawn Mendes, el canadenc vol continuar actiu i estrena el 2021 amb ‘Anyone‘, una nova composició que ve acompanyat d’un videoclip on sembla que veurem a Bieber boxejant i sense que les coses li vagin molt bé, a jutjar per la portada del senzill.

Amb aquest nou tema mirarà de tornar al capdamunt de les llistes, després que els seus últims temes ‘Holy’ i ‘Lonely’ hagin aconseguit notable èxit, però sense la popularitat que tenia fa uns anys.

El cantant té previst estrenar la cançó durant el programa “New Year’s Eve Live With Justin Bieber”.

 

L’entrada Justin Bieber comença l’any estrenant ‘Anyone’ ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -
Banner pizzes l'empordanet

Sexenni anuncien una aturada indefinida

Hi ha etapes que no s’acaben, sinó que simplement necessiten una pausa. És el cas de Sexenni, que ha anunciat una aturada indefinida després d’uns anys marcats per la música, els escenaris i una activitat constant. El grup considera que ha arribat el moment de baixar el ritme, aturar màquines i recuperar energia. Al llarg
- Publicitat -
banner construccinos versan

Altres notícies