Justin Bieber sorprèn amb la publicació del disc “Freedom.”

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -
Banner Tancaments Albert

Poques setmanes després d’editar “Justice” i triomfant a tot el món amb senzills com ‘Hold on’ o ‘Peaches’, el canadenc Justin Bieber acaba de publicar “Freedom.” un EP format per sis cançons, que ni de bon tros són cançons descartades del seu darrer disc, sinó que són peces que ha creat durant els darrers dies i que ha volgut compartir amb els seus seguidors.

Les sis cançons de “Freedom” inclouen col·laboracions de Tori Kelly, Brandon Love, Lauren Walters, Judah Smith i Chandler Moore, alguns dels quals ja havien col·laborat a l’edició de luxe de “Justice”.



L’entrada Justin Bieber sorprèn amb la publicació del disc “Freedom.” ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -
Distribució de gasoils corçà

L’Espai Ter arrenca el segon semestre amb 4.000 entrades venudes i tres espectacles exhaurits

L’Espai Ter arrenca el segon semestre amb unes 4.000 entrades venudes i tres espectacles exhaurits. La nova programació començarà amb Non Solum, de Sergi López. El cartell també inclou teatre, música, dansa, circ i propostes familiars. Poncia i les dues sessions de Musinfant ja no tenen entrades disponibles. L’equipament també prepara dos concerts especials per Nadal aquest hivern a Torroella.
- Publicitat -

Altres notícies