5.9 C
Pals
Divendres, 20 febrer 2026

Justin Timberlake nominat a l’Oscar per Can’t stop the feeling

Marc Clapés
Marc Clapéshttp://www.primerafila.cat
Sóc el programador musical de la ràdio i també m'encarrego de presentar la Fórmula Capital, el Fila Indie i la Primera Llista. A part de tot això, sóc el director i creador del portal musical PrimeraFila.cat
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Justin Timberlake opta a emportar-se l’Oscar a la millor cançó per Can’t stop the feeling, una de les cançons de la banda sonora de Trolls.

El tema competeix amb How Far I’ll Go de Moana, interpretada per Alessia Cara, un parell de cançons de La La Land, com City of Stars i Audition (The Fools Who Dream) i finalment The Empty Chair de la pel·lícula Jim: The James Foley Story, interpretada per Sting.

El veredicte es donarà a conèixer el 26 de febrer, en una cerimònia on La La Land, parteix com a favorita amb 14 nominacions.

Pots consultar totes les nominacions, clicant aquí.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

L’Ajuntament de Palafrugell reitera la voluntat de consens sobre el PMU davant la petició de diàleg dels veïns del barri de l’Energia

Tot i la "declaració de bones intencions" de l'alcaldessa de Palafrugell, Laura Millán, els veïns del barri de l'Energia desconfien de les futures actuacions de l'Ajuntament i reclamen que se'ls escoltin.

Altres notícies