Justin Timberlake serà l’encarregat de cantar a la Superbowl 2018

Marc Clapés
Marc Clapéshttp://www.primerafila.cat
Sóc el programador musical de la ràdio i també m'encarrego de presentar la Fórmula Capital, el Fila Indie i la Primera Llista. A part de tot això, sóc el director i creador del portal musical PrimeraFila.cat
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Justin Timberlake serà l’artista que actuarà a la mitja part de la Superbowl, l’esdeveniment esportiu de més èxit als Estats Units, que tindrà lloc el 4 de febrer a Minnesota.

Timberlake segueix acabant de preparar el seu nou disc, sota la producció de Timbaland i tot fa pensar que es podrà presentar durant aquella nit.

No serà la primera vegada que el cantant actuï, ja que a la majoria li ve al cap l’espectacle al costat de Janet Jackson, que va acabar amb el pit de la cantant al descobert.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Troye Sivan comença a donar pistes de la seva nova era musical amb ‘She’s The Best’

Troye Sivan sembla disposat a posar en marxa una nova etapa musical. Després de diverses setmanes deixant pistes a les xarxes socials, el cantant australià ha intensificat aquests últims dies la campanya al voltant de les sigles “STB”, que finalment ha revelat que corresponen a ‘She’s The Best’. La promoció ja ha traspassat les xarxes
- Publicitat -spot_img

Altres notícies