Kasabian han acabat de gravar el seu nou disc

Marc Clapés
Marc Clapéshttp://www.primerafila.cat
Sóc el programador musical de la ràdio i també m'encarrego de presentar la Fórmula Capital, el Fila Indie i la Primera Llista. A part de tot això, sóc el director i creador del portal musical PrimeraFila.cat
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Kasabian han estat molt clars a través de Facebook, amb la frase de «Disc acabat».

Tot i que ja se sabia que el grup estava preparant nou material, poca cosa se sabia al respecte. De moment encara no han anunciat quan sortirà a la venda ni com es dirà el successor de 48:13.

- Publicitat -
- Publicitat -

Fades suspèn un concert a Vilassar de Mar després de patir una agressió

El grup mallorquí-català Fades s’ha vist obligat a suspendre el concert de Vilassar de Mar emmarcat dins la gira Fades Vs. Fboyz Tour, després de patir una agressió per part d’alguns assistents del públic. Segons ha denunciat Fades a través de les seves xarxes socials, diverses persones del públic els van llençar glaçons fins a

Altres notícies