La begurenca Maria Morera s’endú el Gaudí a la millor actriu per ‘Libertad’

Marc Clapés
Marc Clapéshttp://www.primerafila.cat
Sóc el programador musical de la ràdio i també m'encarrego de presentar la Fórmula Capital, el Fila Indie i la Primera Llista. A part de tot això, sóc el director i creador del portal musical PrimeraFila.cat
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’actriu begurenca Maria Morera ha aconseguit aquest diumenge el Premi Gaudí a la millor actriu protagonista gràcies al seu paper de Nora a la pel·lícula ‘Libertad’. Morera ens explicava fa unes setmanes que per ella està nominada ja era tot un premi.

Morera s’ha imposat en aquesta categoria a Vicky Luengo, Begoña Vargas i Marta Nieto.

Aquí pots escoltar el discurs sencer que ha fet:

La jove actriu begurenca de només divuit anys va iniciar la seva carrera cinematogràfica amb ‘La vida sense la Sara Amat’ i pocs mesos després va participar en el rodatge del seu segon llargmetratge ‘Libertad’.

- Publicitat -
- Publicitat -

La depuradora de Palamós recupera el funcionament complet abans del previst després dels danys del temporal

Les obres, amb una inversió de prop de quatre milions d'euros, s'han acabat abans del calendari previst. La Generalitat i el Consorci de la Costa Brava mantenen el projecte d'una nova instal·lació que permetrà reutilitzar l'aigua regenerada.

Altres notícies