20.4 C
Pals
Dilluns, 6 octubre 2025
- Publicitat -

La Bisbal acaba les obres de millora de l’avinguda Josep Irla

Aprofitant les obres, també s’han fet actuacions en diversos carrers de la ciutat com el camí de les Closes, Jofre el Pilós o Ramon Llull

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Aquesta setmana han acabat les obres de millora del ferm i asfaltat a l’avinguda Josep Irla, una de les vies principals de la ciutat. Els treballs han servit per reparar les zones més malmeses i renovar els passos de vianants i els aparcaments, amb canvis per millorar la visibilitat i la seguretat. En els propers dies s’hi afegiran pilones i senyals verticals per protegir encara més els vianants.

Aprofitant aquesta actuació, l’Ajuntament ha executat millores en diversos punts de la ciutat. Al camí de les Closes, molt deteriorat per les pluges recents, s’ha asfaltat tot el tram per evitar riscos tant per a vianants com per al trànsit. També s’han fet reparacions puntuals al carrer Pere Bartomeu i al camí de la Guardiola.

Al carrer Jofre el Pilós, s’ha construït un pas elevat que vol evitar l’entrada d’aigua procedent de l’avinguda Mas Clarà els dies de pluja intensa. Aquesta estructura també millora la seguretat dels vianants que hi passen habitualment. Al carrer Ramon Llull, s’han instal·lat dos reductors de velocitat per petició dels veïns, amb l’objectiu de reduir la velocitat dels vehicles i evitar situacions de perill.

El regidor de Via Pública, Xavier Dilmé, ha afirmat que comença una nova etapa de manteniment regular de la via pública, després de molts anys d’inacció. Segons Dilmé, veure carrers asfaltats i voreres arreglades serà habitual durant els propers mesos. També ha agraït la comprensió del veïnat per les molèsties ocasionades i ha destacat que s’han intentat reduir tant com ha estat possible.

- Publicitat -
- Publicitat -

El segon sopar solidari “Com a casa!” recapta més de 55.000 euros per al nou hospital de dia de Palamós

El segon sopar solidari “Com a casa!” ha recaptat més de 55.000 euros per finançar la humanització del nou...

Altres notícies