24.1 C
Pals
Diumenge, 27 setembre 2020

‘La Bisbal en tots els sentits’: la nova campanya de promoció turística de Visit La Bisbal

El més llegit

Detingut un home a Begur per serrar una tanca que el molestava

Es tracta d'una barra per impedir el pas dels vehicles al bosc amb runes del costat i prevenir incendis.

La Bisbal sancionarà els vehicles que accedeixin al nucli antic de la Bisbal sense autorització

A partir del proper dimecres 30 de setembre s’activarà el nou sistema de control de pas de vehicles al nucli antic de la Bisbal.

Demanen 14 anys de presó per a l’acusat de matar el germà amb una crossa a Palafrugell

La fiscalia l'acusa d'homicidi amb les agreujants d'abús de superioritat i parentiu. L'acusat és un vell conegut de la justícia i acumula diverses sentències condemnatòries

Palafrugell posa espais a disposició de Salut per fer-hi cribratges massius

L'alcalde del municipi, Josep Piferrer, ho va explicar ahir en una entrevista al Supermatí de Ràdio Capital.
Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
- Publicitat -

‘La Bisbal en tots els sentits’ és l’eslògan de la nova campanya engegada per Visit La Bisbal per tal de promoure el turisme al municipi. La crisi sanitària de la Covid-19 ha afectat profundament al sector turístic, preveient una  temporada d’estiu atípica per la baixa previsió del turisme internacional a les principals destinacions turístiques. La Bisbal, situada a la destinació Empordà i Costa Brava, és una població que acull visitants captius de la Costa Brava gràcies a l’oferta d’artesania vinculada a la ceràmica, al mercat setmanal i al patrimoni, principalment situat al nucli antic. Per tal impulsar el sector després de la crisi del coronavirus, seguint les directrius del Consell d’Iniciatives Econòmiques, el consistori ha engegat una campanya per atraure el sector turístic captiu a la regió i de proximitat (turisme nacional).

La iniciativa, desenvolupada per Letsfilm Studio, té com a objectiu principal aconseguir atraure turisme ja captiu a la Costa Brava i/o de proximitat (Catalunya i Sud de França) per a la temporada 2020 i, alhora, reposicionar la Bisbal d’Empordà en un públic que potencialment ja coneix el municipi, mostrant que s’ofereix una oferta alternativa al sol i platja vinculada al sector artesanal: un rere país sense aglomeracions, autèntic, proper, amb oferta local d’artesania i ceràmica, amb recursos patrimonials. La campanya publicitària es llança en diferents formats: vídeo, fotografia i disseny gràfic que es distribuirà per mitjans digitals i xarxes socials: Instagram, Google Adwords, Facebook, o mitjans de comunicació digitals, entre d’altres. Mitjançant l’anunci promocional, es vol mostrar tot el que un visitant pot conèixer i fer a la Bisbal d’Empordà amb i en tots els sentits, ja que al final, quan es torna d’un lloc, es recorda per tot allò que t’ha captivat (les olors del menjar, un paisatge que t’ha enamorat, la tranquil·litat de la natura, etc.).

I és que la potència visual de la campanya vol captar amb essències eminentment bisbalenques: el pessigolleig d’unes mans al tocar el fang, el sabor d’un pastís Bisbalenc al provar-lo per primera vegada, el so dels ocells passejant per Castell d’Empordà o un concert al Terracotta Museu. La finalitat: captivar a l’espectador en tots els sentits, i mostrar que la Bisbal d’Empordà captivarà als visitants per l’oïda, el gust, el tacte, la vista i l’olfacte, mostrant un ampli ventall d’activitats per fer durant un dia sencer.

- Publicitat -
Temps de lectura: 2 minuts
- Publicitat -
- Publicitat -

Últimes notícies

Demanen 14 anys de presó per a l’acusat de matar el germà amb una crossa a Palafrugell

La fiscalia l'acusa d'homicidi amb les agreujants d'abús de superioritat i parentiu. L'acusat és un vell conegut de la justícia i acumula diverses sentències condemnatòries

Primera Llista – 26 setembre 2020

El repàs musical a tot allò que ha marcat la setmana.

Les orquestres preveuen “un hivern molt dur” amb la incertesa de quines mesures sanitàries s’adoptaran

Les orquestres musicals es preparen per "un hivern molt dur" tal com ha anunciat el líder de Diversiones, Albert Fort.

Torroella de Montgrí rep una subvenció de més de 600.000 euros per reparar la potabilitzadora afectada pel Gloria

L'Agència Catalana de l'Aigua (ACA) ha concedit una subvenció de 621.232,44€ a l'Ajuntament de Torroella de Montgrí per destinar a la reparació de les instal·lacions de la potabilitzadora municipal i de la xarxa d’abastament en alta que van quedar greument afectades pel temporal Gloria.

Tret de sortida al 6è Festival Internacional de Cinema de Begur Costa Brava

El municipi escalfa motors abans d’una de les trobades culturals més esperades de l’any: la sisena edició del Festival Internacional de Cinema de Begur Costa Brava.

Altres notícies