La cancel·lació de les parades dels creuers costarà més d’un milió d’euros a Palamós

El municipi no rebrà els 16.000 passatgers previstos aquests mesos

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Des del mes d’abril, cap creuer ha fet parada al port de Palamós i això durarà com a mínim fins al mes de juliol. L’impacte de les cancel·lacions serà de més d’un milió d’euros i representarà la pèrdua d’uns 16.000 passatgers a la ciutat.

Així ho va explicar la cap de servei de promoció econòmica de l’Ajuntament de Palamós, Sílvia Romero, durant un debat telemàtic organitzat per la Taula Gironina de Turisme el 14 de maig passat. A més, va afegir que en cas que la cancel·lació afecti totes les escales previstes aquest any, l’impacte final podria superar els quatre milions d’euros.

Finalment, durant aquesta taula rodona digital, representants de diverses destinacions turístiques gironines van demanar treballar en xarxa durant aquesta temporada amb l’objectiu de reactivar el sector.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Linkin Park estrenaran un documental sobre el seu retorn als escenaris

Linkin Park han anunciat l’estrena de “LINKIN PARK: UNSHATTER”, un nou documental que arribarà als cinemes de tot el món el pròxim 30 de setembre. Dirigit per Joe Hahn, membre fundador del grup, el film mostrarà el camí que ha recorregut la banda des de les sessions d’enregistrament iniciades el 2022 fins al seu esperat
- Publicitat -spot_img

Altres notícies