La Casa Azul presenten ‘Entra En Mi Vida’

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La Casa Azul ha estrenat aquesta mitjanit el primer avançament d’un disc que segons Guille Milkyway podria arribar el 2022.

Sobre ‘Entra en mi vida‘ el músic explica en una entrevista a Radio 3 que comença molt minimalista i avança cap a una tornada molt vitalista com els de la primera època del grup.

Des d’Elefant el seu segell defineixen la cançó com un recorregut per la història de la música pop dels últims 60 anys en poc més de tres minuts i mig. Amb influències que van des de Beach Boys, passant per la ELO, Supremes, Dua Lipa o Demi Lovato.

El videoclip ha estat dirigit per Lluís Domingo.

L’entrada La Casa Azul presenten ‘Entra En Mi Vida’ ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Fades suspèn un concert a Vilassar de Mar després de patir una agressió

El grup mallorquí-català Fades s’ha vist obligat a suspendre el concert de Vilassar de Mar emmarcat dins la gira Fades Vs. Fboyz Tour, després de patir una agressió per part d’alguns assistents del públic. Segons ha denunciat Fades a través de les seves xarxes socials, diverses persones del públic els van llençar glaçons fins a

Altres notícies