La Ceràmica de la Bisbal opta a la DO de la Unió Europea

La ceràmica bisbalenca figura a la llista de 24 articles tradicionals catalans que podrien optar a aquest reconeixement

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La Ceràmica de la Bisbal d’Empordà podria ser declarada Denominació d’Origen (D.O) de la Unió Europea, segons informa el diari ARA. La ceràmica bisbalenca figura a la llista de 24 articles catalans tradicionals que opten a aquest reconeixement. La llista l’ha confeccionat la Generalitat de Catalunya.

La majoria dels productes artesanals, entre ells la ceràmica de la Bisbal, que podrien aconseguir la protecció europea ja tenen segells concedits per les autoritats locals o regionals i una bona reputació internacional.

En declaracions a l’ARA, el president de l’Associació de Ceramistes de la Bisbal, Joan Vilà-Clara, ha afirmat que «Serà molt positiva per a la ceràmica de la Bisbal, que té unes particularitats que cal protegir i garantir i que, efectivament, ha estat feta a casa nostra. Demanarem i farem els tràmits necessaris per obtenir la denominació d’origen de la Unió Europea».

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Linkin Park estrenaran un documental sobre el seu retorn als escenaris

Linkin Park han anunciat l’estrena de “LINKIN PARK: UNSHATTER”, un nou documental que arribarà als cinemes de tot el món el pròxim 30 de setembre. Dirigit per Joe Hahn, membre fundador del grup, el film mostrarà el camí que ha recorregut la banda des de les sessions d’enregistrament iniciades el 2022 fins al seu esperat
- Publicitat -spot_img

Altres notícies