La Comerçiada 2025 omple els carrers i posa en valor el comerç local

En un programa especial del Cap a Cap de Ràdio Capital, representants d’associacions de comerciants d’arreu del territori han fet balanç de la Comerçiada 2025, una setmana plena d’activitats per dinamitzar el comerç local que celebra entre el 6 i el 12 d’octubre.

A Girona, Girona Centre impulsa dues accions destacades: un sorteig de 1.000 € en vals descompte entre els compradors i una gincama d’aparadors amb objectes intrusos que va generar una gran participació a les xarxes. “Omplim els establiments i els carrers de gent amb ganes de jugar i comprar”, han valorat.

A Roses, el protagonisme és per als DJ als aparadors, els vals de descompte, les tote bags i un triple sorteig entre els compradors. “L’ambient és festiu i molt positiu per als comerços”.

A Palamós, l’oferta es concentra en el cap de setmana amb concerts infantils, batucades pels carrers comercials, i un sorteig de 1.000 € en vals de compra. “Ens fem visibles i connectem amb nous clients”, han dit des de Fecotur.

A Olot, s’aposta per tallers i activitats dins els establiments per mostrar la singularitat del comerç local. També s’hi sortegen 500 € repartits en 5 vals de 100 €.

A la Bisbal d’Empordà, l’11 d’octubre es fa el gruix de les activitats: concerts, batucada, joc de pistes, exhibicions de ball i un sorteig de 500 € en vals. Els premis inclouen peces de ceràmica i dolços locals.

Celrà ofereix un concert amb berenar popular i un joc amb premis directes per als qui compraven als establiments associats.

També hi participen Gandesa i Santa Bàrbara, amb vermuts electrònics, aparadors decorats i una forta implicació del teixit comercial.

“És una edició viva, diversa i amb molt bona acollida”, han resumit els participants del Cap a Cap. “La Comerçiada s’està consolidant com una setmana clau per reivindicar el comerç local i el seu valor afegit”.