La conductora d’un patinet elèctric es desorienta i acaba circulant pel carril esquerra de la C-31 a Vall-llobrega

Els Mossos l'acompanyen fins un polígon industrial i li indiquen com arribar al destí per una via segura

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La conductora d’un patinet elèctric es va desorientar aquest dimarts i va acabar circulant pel voral del carril d’adelantament de la C-31 a Vall-llobrega. La dona es va despistar i es va trobar enmig de la via que té dos carrils per banda i en la que hi ha diversos trams en què es pot circular a 100 quilòmetres per hora.

Una patrulla de seguretat ciutadana de la Bisbal d’Empordà la va trobar i es va col·locar darrera seu per acompanyar-la i evitar un accident amb altres vehicles. Finalment, es van poder desviar fins a un polígon industrial, on la conductora es va aturar. Un cop allà, els Mossos li van explicar que la normativa no permet circular amb patinet elèctric per vies interurbanes. Finalment, els Mossos li van indicar el camí per arribar de manera segura fins a Palamós, el destí de la dona.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

L’Ajuntament de Calonge i Sant Antoni estudia emprendre accions legals contra SOM Calonge i Sant Antoni per “ús fraudulent de la intel·ligència artificial”

El consistori acusa la formació de difondre continguts falsos que perjudiquen la imatge institucional. SOM Calonge i Sant Antoni reconeix l'ús de la IA en un context "habitual" de sàtira política i afegeix que la seva voluntat en cap moment és desinformar.

Altres notícies