La Costa Brava Fashion Week s’inaugura divendres a Begur amb 5 desfilades

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La tercera edició de la Costa Brava Fashion Week donarà el tret de sortida divendres 21 al Parc de l’Arbreda de Begur. Durant el cap de setmana es celebraran fins a cinc desfilades relaciones amb la moda i el lifestyle.

Serà però divendres al vespre quan la inauguració es farà de manera oficial amb convidats i representants de l’esdeveniment. Entre ells hi haurà, l’exmodel i empresària, Miriam Victoria que és l’actual presidenta de l’Associació Moda Catalunya i Balears, que organitza la Fashion Week.

Entre les desfilades hi haurà, divendres a les 20:00h, la desfilada de bany de Dolores Cortés. El dissabte, al vespre, 19:00h, els vestits d’època de firmes com Pertegaz i Valentino s’apoderaran de la passarel·la. Serà una desfilada amb col·leccions procedents d’Arce Subastas i Anticuarios.

A la nit, 21:00h, serà el perruquer Alberto Cerdan qui mostrarà les tendències d’aquest estiu en pentinats. Diumenge serà el torn dels nous dissenyadors, que a les 19:00h, mostraran les seves apostes. Entre elles hi haurà una col·lecció de bany, una del Japó, accessoris i núvies d’alta costura.

L’última desfilada serà a la nit, 21:00h, quan els creadors, Mapy del Rio i Francesca Marlop desfilin amb les seves propostes d’alta costura i de vestuari de núvies, respectivament.

La Costa Brava Fashion Week també comptarà amb un espai destinat als expositors i una zona de relaxació, la flow space.

- Publicitat -
- Publicitat -

Mor Oliver Tree en un accident d’helicòpter a Rio de Janeiro que deixa sis víctimes mortals

El cantant nord-americà Oliver Tree ha mort als 32 anys en un accident d’helicòpter ocorregut aquest diumenge a Rio de Janeiro. L’artista sembla que seria un dels ocupants d’una de les dues aeronaus que van col·lidir en ple vol sobre la ciutat brasilera, en un sinistre que ha deixat un balanç de sis víctimes mortals.

Altres notícies