La Festa Major de Sant Joan començarà divendres amb tres dies d’activitats per a tots els públics

La Festa Major de Sant Joan començarà divendres amb un programa de tres dies que inclou correfoc, sopar popular, concerts, una trobada de vehicles clàssics, activitats infantils i sardanes. L'Associació de Veïns de Sant Joan i l'Ajuntament de Palamós impulsen una programació adreçada a totes les edats i repartida entre diversos espais del barri

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: 2 minuts
- Publicitat -spot_img

La Festa Major de Sant Joan de Palamós començarà aquest divendres 31 de juliol, amb un ampli programa d’activitats per a tots els públics. L’Associació de Veïns de Sant Joan i l’Ajuntament de Palamós organitzen una celebració que s’allargarà durant tot el cap de setmana.

La festa s’obrirà amb un correfoc. L’activitat començarà a la nit amb la participació del grup Diables de l’Onyar. El recorregut passarà per diversos carrers del barri. La proposta acabarà a la plaça de Mossèn Gumersind Vilagran, on hi haurà servei de bar.

El dissabte arribarà la jornada central de la festa. La programació començarà amb una visita guiada pel nucli antic de Sant Joan. L’activitat és gratuïta. Les places són limitades. Cal fer reserva prèvia al web del Museu de la Pesca.

Al vespre tindrà lloc el tradicional sopar popular a la plaça de Mossèn Gumersind Vilagran. Les persones participants hauran de portar el sopar, els plats i els coberts. L’organització instal·larà les taules. També oferirà lloguer de cadires i servei de bar. Després del sopar començarà el concert de Festa Major. El grup local The Covers Band interpretarà cançons des de la dècada dels vuitanta fins a l’actualitat. Durant la pausa del concert es farà un sorteig de quadres cedits per artistes locals i de productes de proximitat.

El diumenge continuarà la festa amb la trobada de vehicles clàssics. La mostra reunirà cotxes, motos i tractors d’altres èpoques. També hi haurà una exhibició de vehicles de radiocontrol. Les inscripcions per participar encara estan obertes. La jornada també inclourà la missa de Festa Major i el repic de campanes. Al migdia hi haurà un concert vermut amb Marco Pantanetti.

A la tarda, la plaça de Mossèn Gumersind Vilagran acollirà una festa de l’escuma pensada per al públic familiar. La celebració es tancarà amb una audició de sardanes a càrrec de la cobla Foment del Montgrí a la plaça de Sant Joan. L’Associació de Veïns de Sant Joan també anima el veïnat a penjar el domàs de la Festa Major en un lloc visible dels habitatges durant els dies de celebració.

- Publicitat -
- Publicitat -

JENNIE estrena videoclip de ‘Less than a Lover’ rodat a Sa Tuna i a Girona

La integrant de BLACKPINK ha escollit un dels racons més emblemàtics de la Costa Brava per rodar diverses escenes de ‘Less than a Lover’

Altres notícies