La Llibreria Vitel·la de Palafrugell organitza una gran signatura de llibres

Grans autors firmaran les seves obres literàries, entre ells alguns escriptors coneguts al Baix Empordà com Pere Maruny o Iolanda Bustos

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La Llibreria Vitel·la Espai Fòrum de Palafrugell ha preparat una gran signatura de llibres per aquest divendres 15 d’abril. L’establiment ha convidat a diversos escriptors catalans que firmaran els seus llibres una setmana abans de Sant Jordi.

Entre alguns dels escriptors convocats hi ha Mar Bosch, Magí Camps, Marta Vives, Joaquim Nadal, Josep M. Terricabras o inclús la xef Iolanda Bustos. També hi participarà l’escriptor i comentarista de Ràdio Capital de l’Empordà, Pere Maruny.

L’acte de signatures començarà dissabte a les 11:30 h del matí i s’allargarà tot el dia fins a les 7 del vespre.

Els assistents podran comprar els llibres dels autors a la mateixa llibreria. Un espai que es va inaugurar just enmig de la pandèmia de la Covid-19 i que ja se sabia que arribava per trencar esquemes.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Unes 200 persones reivindiquen el nudisme a la platja de l’Illa Roja de Begur

Unes 200 persones han reivindicat el caràcter nudista de la platja de l’Illa Roja de Begur. La mobilització ha inclòs una cadena humana i una plantada de para-sols. L’entitat convocant alerta d’una regressió del nudisme. Assenyala l’augment de banyistes amb roba de bany, els telèfons amb càmera, les xarxes socials i els canvis socials.
- Publicitat -spot_img

Altres notícies