100 persones utilitzen l’aplicació mòbil de l’Ajuntament de Pals

David Parreño Mont
David Parreño Mont
Productor i redactor de Ràdio Capital de l’Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -

Un centenar de palsencs s’han descarregat l’aplicació mòbil de l’Ajuntament de Pals en el seu primer any de vigència.

L’aplicació per a mòbils i tauletes es pot descarregar gratuïtament a través del Google Play d’Android o l’App Store d´Apple i et permet consultar l’actualitat municipal i l’agenda d’activitats. En paral·lel, l’aplicació disposa periòdicament de noves actualitzacions amb millores del servei.

L’àrea de Cultura, Festes, Comunicació i Participació de l’Ajuntament va impulsar aquesta nova eina el passat mes de juliol del 2016.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -

Inauguren el primer habitatge coopreatiu en cessió d’ús per a gent gran amb el Walden XXI

El projecte Walden XXI ha transformat un antic hotel de Sant Feliu de Guíxols en una comunitat amb 31 unitats de convivència que servirà per acollir a una quarantena de persones que volen envellir amb autonomia, suport mutu i estabilitat residencial.
- Publicitat -
Banner EGM Ràdio Capital

Altres notícies