100 persones utilitzen l’aplicació mòbil de l’Ajuntament de Pals

David Parreño Mont
David Parreño Mont
Productor i redactor de Ràdio Capital de l’Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Un centenar de palsencs s’han descarregat l’aplicació mòbil de l’Ajuntament de Pals en el seu primer any de vigència.

L’aplicació per a mòbils i tauletes es pot descarregar gratuïtament a través del Google Play d’Android o l’App Store d´Apple i et permet consultar l’actualitat municipal i l’agenda d’activitats. En paral·lel, l’aplicació disposa periòdicament de noves actualitzacions amb millores del servei.

L’àrea de Cultura, Festes, Comunicació i Participació de l’Ajuntament va impulsar aquesta nova eina el passat mes de juliol del 2016.

- Publicitat -
- Publicitat -

Renfe talla la circulació de trens entre Figueres i Flaçà per obres durant tot el cap de setmana

Hi haurà autobusos directes entre la capital altempordanesa i Girona i d'altres amb parades a estacions intermèdies

Altres notícies