24.3 C
Pals
Dissabte, 16 agost 2025
- Publicitat -

La palafrugellenca Aliona Bolsova ja és a segona ronda de Roland Garros

Demà dijous s'enfrontarà a l'eslovaca Schmiedlova, per un lloc a tercera ronda

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Bolsova, que tot i perdre en l’últim partit de la fase prèvia va ser admesa al quadre final del torneig com a ‘lucky loser’, es va desfer en primera ronda de l’eslovaca Kucova.

Amb un resultat inapel·lable de 6-2 i 6-1, la de Palafrugell s’ha plantat a la segona ronda del Grand Slam parisenc, i el fet de no ser considerada favorita li pot resultar beneficiós.

No oblidem que a l’any 2019, Bolsova va ser capaç d’arribar a vuitens de final de Roland Garros i amb aquella brillant actuació es va donar a conèixer a tot el món tennístic.

Ara, amb 25 anys i més madura mentalment, pot arribar a superar aquell magnífic resultat de fa 4 anys.

Demà dijous s’enfrontarà a una altra eslovaca, Anna Karolina Schmiedlova, per un lloc a tercera ronda.

I en els dobles femenins, la palafrugellenca té avui dimecres una important cita fent parella amb la georgiana Kalashnikova. El duet catalano-georgià jugarà davant de la parella formada per les orientals Hao-Ching Chan i Lee Chan.

- Publicitat -
- Publicitat -

El rock de Franz Ferdinand com a religió

Franz Ferdinand van incendiar Cap Roig amb un concert ràpid i contundent que va unir públics tan diversos com en una veritable religió del rock. Durant una hora i vint minuts, van repassar clàssics i novetats amb la mateixa energia que als inicis, culminant amb un “This Fire” que va deixar el jardí en eufòria total.

Altres notícies