La Pegatina tornen amb Ahora o Nunca

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La Pegatina han explicat que el seu nou disc s’anomenarà Ahora o Nunca, una producció de l’argentí Rafa Arcaute i que s’ha enregistrat als estudis Medusa de Barcelona.

El sisè disc de la banda els portarà de gira per tot el planeta, amb una gira que passarà per Bilbao. Berlín, París, Amsterdam, Londres, Madrid o Sidney entre altres. A Catalunya tindrem l’oportunitat de veure’ls el 9 de febrer a Tarragona o l’endemà a Solsona.

- Publicitat -
- Publicitat -

El mercat immobiliari gironí tanca el 2025 amb més compravendes i un augment generalitzat dels preus

La Costa Brava continua liderant la pressió del mercat, especialment en municipis com Palamós, Sant Feliu de Guíxols o Calonge. El Col·legi d’Agents de la Propietat Immobiliària alerta que l’accés a l’habitatge serà cada vegada més difícil.

Altres notícies