La Pegatina tornen amb Ahora o Nunca

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La Pegatina han explicat que el seu nou disc s’anomenarà Ahora o Nunca, una producció de l’argentí Rafa Arcaute i que s’ha enregistrat als estudis Medusa de Barcelona.

El sisè disc de la banda els portarà de gira per tot el planeta, amb una gira que passarà per Bilbao. Berlín, París, Amsterdam, Londres, Madrid o Sidney entre altres. A Catalunya tindrem l’oportunitat de veure’ls el 9 de febrer a Tarragona o l’endemà a Solsona.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Palamós instal·la bucles magnètics a la biblioteca per fomentar l’accessibilitat

La Biblioteca Lluís Barceló i Bou de Palamós ha instal·lat tres bucles magnètics per facilitar l’accés a la informació a persones amb dificultats auditives. El projecte, finançat per diverses administracions, reforça l’aposta de l’equipament per la inclusió amb noves mesures d’accessibilitat i serveis adaptats.

Altres notícies