La platja del Golfet també tindrà un Agent Cívic per controlar-ne l’aforament

A més, des d’aquest divendres ja es pot trobar també a l’aplicació de Palafrugell al Mòbil l’ocupació d’aquest punt.

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La platja del Golfet, que va obrir dilluns al públic després del procés d’obres, també té des de divendres un Agent Cívic per controlar-ne l’aforament, tal i com s’ha informat des de la ràdio municipal de Palafrugell. De fet, el divendres passat mateix ja es va arribar al màxim de capacitat i es va haver de tancar l’accés.

A més, des d’aquest divendres ja es pot trobar també a l’aplicació de Palafrugell al Mòbil l’ocupació d’aquest punt. Així, El Golfet s’incorpora a les 8 platges restants que des del passat 22 de juny se’n pot consultar l’aforament. A la platja del Golfet, tenint en compte la distància de seguretat entre les persones té una capacitat per a 188 persones. En aquest sentit, es converteix en la tercera platja de Calella de Palafrugell amb més capacitat, només per darrera de la del Canadell (639) i Port Pelegrí (243).

 

- Publicitat -
- Publicitat -

Neix el Festival Camins a Manresa amb Joan Dausà, Sopa de Cabra o Sergio Dalma com a caps de cartell

El nou Festival Camins ja és una realitat. Manresa acollirà aquest estiu la primera edició d’aquest esdeveniment musical, que se celebrarà del 10 al 18 de juliol amb una programació que reuneix noms destacats com Rosario, Sergio Dalma, Joan Dausà, Luz Casal, Sopa de Cabra i God Save The Queen. Amb un concepte de festival

Altres notícies