9 C
Pals
Dissabte, 31 gener 2026

La pluja no desllueix la XXXIII Fira Mercat al Carrer de l’1 de maig, de la Bisbal

La XXXIII edició de la Fira Mercat al Carrer de l'1 de maig a la Bisbal d'Empordà va rebre una gran afluència de visitants, tot i les intermitents pluges. La fira va oferir una àmplia varietat de parades i activitats temàtiques, així com espais per a tota la família, destacant la nova incorporació d’un espai dedicat a la cervesa artesana.

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La Bisbal d’Empordà valora positivament la XXXIII Fira Mercat al Carrer celebrada ahir. Tot i la pluja ocasional durant el matí i la tarda, els visitants van omplir els carrers i espais de la fira. Els comerciants locals i marxants eventuals van presentar més d’un centenar de parades, amb una variada oferta comercial al nucli antic i altres zones del municipi.

Aquest any, la fira va incloure diverses novetats i activitats paral·leles, com l’11a edició de l’Espai Fireta, el 13è Espai d’Art, i la 13a Fira de Vehicles al Pavelló Firal, aquest últim atraient a més de 1600 persones. Un destacat atractiu va ser l’espai dedicat a la cervesa artesana, situat a la Plaça del Castell.

Les activitats familiars van tenir un paper central, amb jocs gegants tradicionals a la plaça Germans Sitjar, un taller de torn de ceràmica a la plaça Major, i una audició de sardanes a la plaça Benet Mercader, així com la creació d’obres d’art efímeres amb flors i materials reciclats al carrer Valls d’en Colomer.

- Publicitat -
- Publicitat -

Els Premis Enderrock 2026 celebraran una doble gala a Girona i convertiran la ciutat en capital de la música catalana

Els Premis Enderrock de la Música Catalana celebraran la seva 28a edició amb una novetat destacada: la celebració d’una doble gala els dies 25 i 26 de març de 2026 a l’Auditori de Girona, convertint la ciutat en l’epicentre de la indústria musical catalana. Fins ara, la gala dels Premis Enderrock-440 de clàssica i jazz

Altres notícies