La policia a Platja d’Aro denuncia a un missatger que conduïa sense carnet

El conductor il·legal es troba de forma irregular a Espanya i no té ni permís de treball ni de residència

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La Policia Local de Castell – Platja d’Aro van aturar dimecres un missatger que conduïa una furgoneta sense el permís de conduir. A més, aquest conductor il·legal tampoc té la documentació en regla ni per treballar ni per residir a l’estat espanyol, segons informa el Diari de Girona.

Els agents de la policia local han denunciat l’acusat per presumptuosament atentar contra la seguretat viària per portar una furgoneta sense tenir carnet. A més, el cos policial prepararà un informe per fer-lo arribar a l’oficina d’Inspecció Laboral perquè el conductor estava treballant sense tenir els papers per fer-ho. Igualment, la Policia Nacional ha estat informada sobre la seva situació irregular perquè pugui tramitar la documentació necessària si així ho vol.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

L’Espanyol guanya el primer Torneig Solidari Sergio Ayala a Sant Feliu de Guíxols

L’equip blanc-i-blau va superar el Girona a la final. La competició ha reunit vuit equips de futbol base i ha recaptat fons per a la recerca contra un tumor cerebral infantil. El torneig tornarà el 2027.
- Publicitat -spot_img

Altres notícies