La Policia Local de Palafrugell participa a la campanya solidària «Escuts solidaris»

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La Policial Local de Palafrugell participa a la campanya solidària «Escuts solidaris» contra el càncer infantil, impulsada per diverses policies locals, que consisteix en recaptar fons amb la venda d’escuts a un preu de 4 euros i es poden trobar a la comissaria de la Policia i a diversos establiments comercials del municipi. De moment els primers en col·laborar-hi han estat els propis agents amb una aportació personal de 50 euros, tot assolint ja un total de 2000 euros recaptats. Tots els donatius aniran a Sant Joan de Déu Pediàtric Càncer Center de Barcelona.

Les altres Policies Locals que participen a la campanya són: Sant Celoni, Caldes de Malavella, Hostalric, Sils, Polinyà, El Papiol, Sant Pol de Mar, Sitges, Llançà, Roda de Berà, Parets del Vallès, Torredembarra, Puigcerdà, Santa Maria de Palautordera, Lliçà de Vall, Pineda de Mar, Blanes, Roses, Cabrils, Les Franqueses del Vallès, Terrassa, Santa Susanna, Caldes d’Estrac, Lloret de Mar i Malgrat de Mar.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img
00:22:10

Maite Selva: “La Fira d’Indians ha trobat un equilibri entre cultura, oci i convivència”

L’alcaldessa de Begur, Maite Selva, reivindica la Fira d’Indians com una celebració arrelada al poble, amb una combinació consolidada de cultura, festa i convivència. En una entrevista a l’Especial Fira d’Indians 2026, destaca la implicació del teixit local, defensa evitar les massificacions del passat i aposta per preservar el llegat indià durant tot l’any.
- Publicitat -spot_img

Altres notícies