Nova plataforma de participació ciutadana a la Bisbal

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La Bisbal tindrà una nova plataforma de participació ciutadana per prendre decisions consensuades consultant totes les bisbalenques i bisbalencs. Aquesta eina l’ha contractada l’Àrea de Participació de l’Ajuntament a l’empresa Civiciti i serà la primera vegada que s’utilitza al municipi. Es posarà en marxa properament, de manera que es pugui utilitzar de manera freqüent a les qüestions de consulta ciutadana.

- Publicitat -
- Publicitat -

Les exposicions dels 25 anys de Radio Capital

Fa uns mesos vaig rebre l’encàrrec de comissarià els actes de celebració dels 25 anys de Radio Capital, aquesta...

Altres notícies