El Servei d’Urgències de l’Hospital de Palamós ha obtingut una puntuació de 7,18 en la valoració de la satisfacció dels usuaris segons els resultats de l’enquesta PLAENSA 2025, que avalua l’atenció urgent dins el Servei Català de la Salut. Aquesta xifra és lleugerament inferior a la mitjana catalana, que se situa en 7,31.
Segons l’estudi, un 71,8% dels enquestats afirmava que, si poguessin triar, continuarien acudint al Servei d’Urgències de Palamós. L’enquesta va abordar aspectes com l’accessibilitat, la informació, el tracte, la confiança, la intimitat i l’entorn, amb 3 preguntes puntuades amb més del 90% d’aprovació, 14 preguntes en l’estàndard de satisfacció (entre el 75% i el 90%) i 6 preguntes per sota del 75%.
Els aspectes més ben valorats inclouen el tracte personal d’infermeria (91,7%), que supera la mitjana de Catalunya (90,6%), i el tracte dels zeladors/zeladores (95,3%). Un altre dels punts forts va ser la claredat en l’explicació del perquè de l’ingrés, amb una puntuació del 92,6%.
Com a àrees de millora, es van identificar dos aspectes: l’atenció durant l’espera, amb només un 25,3% de valoracions positives, i la comunicació amb els acompanyants, que va obtenir un 35,1% de valoracions positives.
En comparació amb els resultats de l’any 2024, destaca una millora important en la comoditat de la sala d’espera, que ha obtingut un 74,1% de valoracions positives, un augment de 10,6 punts respecte a l’any passat.




