13.7 C
Pals
Dijous, 12 febrer 2026

La setena Pujada al Montgrí promou una ‘Acció Lila’

Les intervencions d'enguany aniran a càrrec de la periodista Natza Ferré, la psicòloga Alba Alfageme i la professora de música Neus Rosell

Pedro Ruiz Claveria
Pedro Ruiz Claveriahttps://contrastirigor.wordpress.com
Sóc de Calonge. Redactor a Ràdio Capital de l'Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El Festival ÍTACA ja ha donat a conèixer el cartell de la setena Pujada al Castell del Montgrí. Enguany, se celebrarà el diumenge 24 de maig. L’organització diu que l’acte “mantindrà el seu esperit reivindicatiu” per “fer un crit a favor de la igualtat entre dones i homes” i també per “solidaritzar-se amb les preses i exiliades polítiques”. En aquest sentit, emmarca aquest esdeveniment com una “acció lila”.

Les intervencions en aquesta edició aniran a càrrec de la periodista Natza Ferré, la psicòloga i articulista Alba Alfageme i la professora de música Neus Rosell. També el tast de vins DO Empordà el dirigirà Romina Rivera, del grup d’enoturisme Glops d’Història.

La programació contempla una actuació d’un grup musical que per ara es desconeix i que es farà al mateix castell, així com a l’Ermita de Santa Caterina. Finalment, se celebrarà el tradicional dinar popular.

El preu és de 14 euros, que també inclou la samarreta commemorativa de l’acte. L’activitat començarà al voltant de les deu del matí.

- Publicitat -
- Publicitat -

Festival Terramar anuncia els primers artistes de la seva 9a edició

El festival arrencarà el 31 de juliol amb Sílvia Pérez Cruz, en una cita especialment simbòlica que coincideix amb els 30 anys de trajectòria artística de la cantautora i la presentació del seu nou disc amb cançons inèdites. L’endemà, 1 d’agost, serà el torn de Sergio Dalma, que presentarà en directe “Ritorno a Via Dalma”

Altres notícies