La noia ferida dissabte ferida durant la Nit d’Espelmes de Pals està ingressada en estat greu a l’hospital Vall d’Hebron de Barcelona. Segons el Diari de Girona, a través de fonts hospitalàries, la jove es troba a la Unitat de Cures Intensives per cremades.
El vestit de la noia es va incendiar dissabte al vespre mentre encenia espelmes com a voluntària. El foc es va propagar ràpidament i va provocar cremades greus.
Dues persones més van patir ferides mentre intentaven apagar les flames. Es tracta de dos familiars de la jove, que van actuar de manera immediata per ajudar-la.
La Nit d’Espelmes de Pals és un esdeveniment que omple de llum els carrers del nucli antic amb milers de petites espelmes. L’accident es va produir durant la celebració d’aquest acte, ja tradicional al municipi.