7.6 C
Pals
Dissabte, 21 febrer 2026

La zona de la Sauleda, de Palafrugell tindrà més zones d’aparcament

L’habilitació d’aquest espai ha estat fruit de la negociació amb els propietaris del terreny, coordinada per l’àrea d’Urbanisme i el departament de Mobilitat de l’Ajuntament de Palafrugell.

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’Ajuntament de Palafrugell ha condicionat un nou aparcament gratuït al barri de La Sauleda. L’espai situat entre els carrers Mas Gras i Fitor té capacitat per uns 25 vehicles i facilita l’estacionament a la zona a l’entorn del Parc de la Sauleda i de l’Estació d’autobusos de Palafrugell.

Pau Lladó, regidor de Mobilitat de l’Ajuntament de Palafrugell, recorda que “en aquest mandat hem habilitat ja més de 1200 places d’aparcament a la vila i als nuclis costaners” i afegeix “aquest, malgrat ser de poques places, dóna solució al sector est de La Sauleda”. Lladó conclou que són  “conscients que hi ha alguns indrets de la vila on encara hi ha manca aparcament i el nostre objectiu és, mica en mica, anar proveint-ne”.

L’habilitació d’aquest espai ha estat fruit de la negociació amb els propietaris del terreny, coordinada per l’àrea d’Urbanisme i el departament de Mobilitat de l’Ajuntament de Palafrugell.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Ven’nus presentarà “Mai vista trista” a la [2] d’ Apolo

Sota el nom de Ven’nus, Valèria N. Saurí presentarà en directe el seu nou àlbum, “Mai vista trista”, el pròxim 6 de març a la Sala 2 d’ Apolo, en el marc de Primavera Tours.  Aquest segon disc de la cantant de Sabadell es construeix a través de catorze cançons que dibuixen una identitat viva

Altres notícies