Lady Gaga estrena ‘Sour Candy’ la col·laboració amb Blackpink

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Lady Gaga publica aquest divendres el seu esperat disc “Chromatica“, del qual fa una setmana va estrenar ‘Rain on me’, peça que ja és número 1 en un bon grapat de països. Abans de l’arribada de tot el disc la cantant ha tingut un detall amb els seus seguidors i ha compartit una altra de les col·laboracions que formen part del disc, ‘Sour Candy‘ amb les BlackPink, tot un fenomen de masses.

La producció torna a ser cosa de Burns i Bloodpop, que impregnen a la cançó un so molt dels anys 90, com ja van fer amb l’anterior senzill.

El disc s’ha filtrat en alguns països abans de l’estrena oficial prevista per aquesta mitjanit hora catalana.



L’entrada Lady Gaga estrena ‘Sour Candy’ la col·laboració amb Blackpink ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Anna Andreu emociona el públic de la Pera en una de les nits més íntimes del Festival ÍTACA

La plaça Catalunya de la Pera es va omplir aquest divendres per rebre Anna Andreu en una de les actuacions més emotives del Festival ÍTACA. La cantautora hi va presentar Vigília, en un concert marcat per la proximitat i la sensibilitat. El certamen es tancarà el 5 de juliol a Calella de Palafrugell.

Altres notícies