Lady Gaga estrena ‘Sour Candy’ la col·laboració amb Blackpink

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Lady Gaga publica aquest divendres el seu esperat disc “Chromatica“, del qual fa una setmana va estrenar ‘Rain on me’, peça que ja és número 1 en un bon grapat de països. Abans de l’arribada de tot el disc la cantant ha tingut un detall amb els seus seguidors i ha compartit una altra de les col·laboracions que formen part del disc, ‘Sour Candy‘ amb les BlackPink, tot un fenomen de masses.

La producció torna a ser cosa de Burns i Bloodpop, que impregnen a la cançó un so molt dels anys 90, com ja van fer amb l’anterior senzill.

El disc s’ha filtrat en alguns països abans de l’estrena oficial prevista per aquesta mitjanit hora catalana.



L’entrada Lady Gaga estrena ‘Sour Candy’ la col·laboració amb Blackpink ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Torroella de Montgrí i l’Estartit reforcen els serveis de neteja i recollida de residus per a la temporada alta

L’Ajuntament de Torroella de Montgrí ha activat els serveis reforçats de neteja viària i recollida de residus coincidint amb l’inici de la temporada alta. El dispositiu, vigent fins al setembre, inclou neteja diària de les principals platges i més freqüències de recollida per afrontar l’augment de població estacional.

Altres notícies