Lady Gaga estrena ‘Sour Candy’ la col·laboració amb Blackpink

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -
Distribució de gasoils corçà

Lady Gaga publica aquest divendres el seu esperat disc “Chromatica“, del qual fa una setmana va estrenar ‘Rain on me’, peça que ja és número 1 en un bon grapat de països. Abans de l’arribada de tot el disc la cantant ha tingut un detall amb els seus seguidors i ha compartit una altra de les col·laboracions que formen part del disc, ‘Sour Candy‘ amb les BlackPink, tot un fenomen de masses.

La producció torna a ser cosa de Burns i Bloodpop, que impregnen a la cançó un so molt dels anys 90, com ja van fer amb l’anterior senzill.

El disc s’ha filtrat en alguns països abans de l’estrena oficial prevista per aquesta mitjanit hora catalana.



L’entrada Lady Gaga estrena ‘Sour Candy’ la col·laboració amb Blackpink ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -

Les Sugababes recuperen la formació original i anuncien nou disc per al febrer

Les Sugababes tornaran a publicar un disc amb la seva formació original. Mutya Buena, Keisha Buchanan i Siobhán Donaghy han anunciat “Sugababes”, un àlbum homònim que arribarà el 12 de febrer de 2027 a través de Sacred Three/The Orchard. Serà el segon disc que les tres artistes enregistren juntes com a trio original, després del
- Publicitat -

Altres notícies