Lady Gaga estrena ‘Sour Candy’ la col·laboració amb Blackpink

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Lady Gaga publica aquest divendres el seu esperat disc “Chromatica“, del qual fa una setmana va estrenar ‘Rain on me’, peça que ja és número 1 en un bon grapat de països. Abans de l’arribada de tot el disc la cantant ha tingut un detall amb els seus seguidors i ha compartit una altra de les col·laboracions que formen part del disc, ‘Sour Candy‘ amb les BlackPink, tot un fenomen de masses.

La producció torna a ser cosa de Burns i Bloodpop, que impregnen a la cançó un so molt dels anys 90, com ja van fer amb l’anterior senzill.

El disc s’ha filtrat en alguns països abans de l’estrena oficial prevista per aquesta mitjanit hora catalana.



L’entrada Lady Gaga estrena ‘Sour Candy’ la col·laboració amb Blackpink ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

InDGround es presenta com una alternativa als grans festivals amb un únic escenari

El calendari de festivals continua sumant noves propostes i aquest estiu s’hi afegirà InDGround, un certamen de nova creació que debutarà el pròxim 29 d’agost a Sant Pere de Ribes amb un format que vol diferenciar-se dels grans esdeveniments multitudinaris. La seva principal aposta passa per oferir un únic escenari, sense concerts simultanis, perquè el

Altres notícies