L’Ajuntament de Palamós anul·la la simbologia franquista del municipi

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Ahir al matí l’Ajuntament de Palamós va iniciar el procés de tapar els antics plafons identificatius dels grups d’habitatges ubicats a les Cases Noves i Eixample Nord. En els propers dies es retiraran les plaques de l’antic «Ministerio de la Vivienda». En el cas dels grans plafons, es taparan completament per no causar desperfectes a la façana. L’Ajuntament ha sol·licitat prèviament el permís als propietaris dels habitatges on es troben ubicats aquests símbols. Pel que fa a la caserna de la Guàrdia Civil, també s’ha tapat l’escut d’Espanya amb relleu que mostrava l’àliga imperial i que presidia l’entrada de l’edifici.

D’aquesta manera, s’ha aplicat la Llei de la Memòria Històrica, i l’Ajuntament de Palamós se’n fa càrrec.

- Publicitat -
- Publicitat -

La revetlla de Sant Joan deixa 44 actuacions dels Bombers al Baix Empordà

La revetlla de Sant Joan ha deixat 44 actuacions dels Bombers al Baix Empordà, sobretot per incendis urbans i focs de contenidors. També hi ha hagut 12 incendis de vegetació, focs en habitatges, un vehicle cremat a Sant Feliu de Guíxols i quatre accidents de trànsit. A Platja d’Aro, la nit ha acabat sense incidents greus.

Altres notícies