19.6 C
Pals
Dijous, 23 octubre 2025
- Publicitat -

L’Ajuntament de Palamós convoca una reunió sobre seguretat amb Mossos d’Esquadra i Policia Local després de la baralla multitudinària

S’ha sol·licitat l’activació del dispositiu de seguretat Kampai per erradicar la multireincidència i es reforçarà la instal·lació de càmeres de videovigilància.

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’Ajuntament de Palamós ha celebrat una reunió amb els Mossos d’Esquadra i la Policia Local per tractar la seguretat al municipi, especialment a la zona de la Planassa, on el passat cap de setmana es va produir una baralla multitudinària. Els implicats en l’incident ja han estat identificats i se’ls han obert diligències. L’alcaldessa, Maria Puig, ha sol·licitat l’activació del dispositiu de seguretat Kampai, que és una col·laboració entre la Policia Local i els Mossos d’Esquadra. Aquest dispositiu té com a objectiu erradicar la multireincidència, un problema que genera percepció d’inseguretat a la població.

L’Ajuntament també ha destacat la necessitat de millorar la col·laboració entre els cossos de seguretat, augmentant les patrulles de Mossos d’Esquadra, sobretot els dies festius i en zones d’oci nocturn. Així mateix, es continuarà amb l’augment de càmeres de videovigilància per reforçar tant la seguretat ciutadana com el control del trànsit. Actualment, el municipi compta amb 27 càmeres instal·lades progressivament des de 2018. Aquestes càmeres permeten als agents de la Policia Local visualitzar les imatges de forma remota des de la comissaria.

El mes de juliol passat, es van instal·lar 6 càmeres a la Planassa, distribuïdes pel tram de l’avinguda de l’Onze de Setembre. Aquestes càmeres estan operatives, però encara no poden ser utilitzades com a prova judicial, ja que estan a l’espera de l’aprovació de la Comissió de Videovigilància de Catalunya, depenent de la valoració del tribunal de justícia. L’Ajuntament ha demanat una resposta urgent per poder activar el servei completament.

Aquesta reunió forma part de l’estratègia de seguretat del municipi, que busca garantir una major seguretat ciutadana i millorar la percepció de seguretat de la ciutadania.

- Publicitat -
- Publicitat -

Salvador i Luísa Sobral, música i solidaritat a L’Auditori de Barcelona

El pròxim diumenge 21 de desembre, Salvador Sobral i Luísa Sobral actuaran per primer cop junts a Catalunya. Ho faran a la segona edició del Concert Solidari de Nadal de la Fundació Lluita contra les Infeccions, presidida pel Dr. Bonaventura Clotet. Sota el títol “Salvador Sobral i Luísa Sobral, junts per primer cop: lluitem contra

Altres notícies