10.4 C
Pals
Dijous, 4 desembre 2025
- Publicitat -

L’Audiència de Girona jutja un home acusat de violar una menor en un bosc entre Ullà i Bellcaire d’Empordà el 2018

La víctima va trigar gairebé tres anys a denunciar-ho per por a represàlies. L’acusat nega els fets i presenta vídeos per demostrar la seva innocència.

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’Audiència de Girona ha jutjat un home acusat de violar una menor de 14 anys el 12 de desembre de 2018 en un bosc entre Ullà i Bellcaire d’Empordà. La víctima, que en aquell moment tenia 13 anys, va explicar que va conèixer l’acusat a través d’amigues i va acceptar la seva proposta de quedar aquell dia. Va sortir de l’escola i va estar a la biblioteca quan l’acusat va passar a buscar-la en cotxe.

Segons la versió de la víctima, l’acusat va conduir fins a un lloc fosc i apartat, on va patir l’agressió sexual. La jove va admetre que va trigar gairebé tres anys a denunciar els fets, per por a represàlies, i va assegurar que no havia explicat el que havia passat fins que va sentir-se més segura per fer-ho.

L’acusat, per la seva part, nega els fets i afirma no conèixer la víctima. Durant el judici, va presentar uns vídeos com a prova per demostrar que el dia de l’agressió estava a una piscina amb un amic, la qual cosa contradiu la declaració de la menor.

L’acusat s’enfronta a una pena de 15 anys de presó si es demostra la seva culpabilitat. La confrontació entre les versions de l’acusat i la víctima ha marcat el desenvolupament d’aquest judici, que espera una resolució en els pròxims mesos.

- Publicitat -
- Publicitat -

Els càmpings gironins contractaran en origen uns 200 treballadors de l’Amèrica Llatina per fer la temporada

Els empresaris asseguren que el sector no pot créixer per la manca de professionals.

Altres notícies