El grup Lax’n’Busto tornarà als escenaris l’1 d’agost del 2026 amb un concert especial a la Ciutadella de Roses, en el marc del festival Sons del Món. L’actuació forma part de la gira commemorativa dels 40 anys de trajectòria del grup.
El concert serà una de les poques actuacions previstes per la banda durant el 2026. El repertori inclourà cançons representatives de la seva carrera, interpretades pels membres fundadors i actuals: Pemi Fortuny, Jimmy Piñol, Pemi Rovirosa, Jesús Rovira, Cristian Gómez Montenegro i Eduard Font.
Les entrades es podran comprar a partir d’aquest dimarts a les set de la tarda a través del web del festival Sons del Món. L’actuació de Lax’n’Busto se suma a un cartell destacat, que ja inclou els concerts de Pablo Alborán, el 25 de juliol, i Sergio Dalma, també a la Ciutadella.
Pablo Alborán presentarà el disc ‘KM0’ en l’única actuació prevista a Catalunya aquest estiu. Per la seva banda, Sergio Dalma oferirà els temes del nou disc ‘Ritorno a via Dalma’, dins del mateix cicle musical.




