11.2 C
Pals
Dilluns, 2 febrer 2026

Les estrenes de cinema – 10/01/2019

Coneix les estrenes cinematogràfiques per aquest cap de setmana gràcies a la secció de l'Ignasi Arbat al Supermatí de Ràdio Capital

Ignasi Arbat
Ignasi Arbathttp://www.ningunoesperfecte.cat/
Presentador i director del programa "Ningú no és perfecte"
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
Ràdio Capital, la ràdio del Baix Empordà
Ràdio Capital. La ràdio de l'Empordà
Les estrenes de cinema - 10/01/2019
Loading
/

Aquest dijous 10 de gener, Ignasi Arbat ens ha portat les principals novetats cinematogràfiques. Després de l’aturada nadalenca però només n’hem destacat dues. La primera de la mà del director Adam McKay i protagonitzada per Christian Bale. La pel·lícula “El Vicio del Poder” arriba aquest divendres a les cartelleres.

L’altra pel·lícula comentada durant el Supermatí d’aquest dijous 10 de gener és “Asterix y Obelix: El secreto de la Poción Mágica“. Una pel·lícula d’animació que no està basada en cap còmic i que servirà per meravellar els fans més incondicionals dels dos guerrers.

https://www.youtube.com/watch?v=EDNgEonOpJM

- Publicitat -
- Publicitat -
00:12:29

Les Folloneres: “Al Carnaval de Palamós surten més de 60 colles, des d’adolescents fins a avis”

Les Folloneres, una de les colles més actives del Carnaval de Palamós, expliquen com preparen aquesta festa tan arrelada al poble. En una entrevista concedida a Ràdio Capital, dues membres de la colla Les Folloneres, Núria Borrallo i Noemí Alsina, han compartit com viuen el Carnaval de Palamós, una festa que defineixen com “la més especial” per la implicació del poble i l’ambient de germanor.

Altres notícies