27.6 C
Pals
Dissabte, 19 juliol 2025
- Publicitat -

Les obres de la Font de Baix de Begur, en licitació per 6,8 milions d’euros

Són les obres per un nou consultori mèdic, un aparcament i l'àrea d'atenció al públic de la Regidoria de Serveis Socials, entre d'altres

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La Font del Baix de Begur tindrà un nou consultori mèdic, una àrea d’atenció al públic de la Regidoria de Serveis Socials, les dependències de la Policia Local i de Protecció Civil, un dipòsit municipal de vehicles, espais públics exteriors i un aparcament públic de rotació i per a residents al municipi, i tot això ja ha fet un pas més per ser realitat. Les obres ja estan en període de licitació, tal com ha informat el Diari de Girona. El pressupost és de 6,8 milions d’euros, i està previst que els treballs comencin aquest mes d’octubre i durin dos anys i sis mesos. Per tant, s’enllestirien el 2024. Les empreses hauran de deixar un dipòsit de 168.961,53 euros. D’aquí a un mes, si tot va bé, ja se sabrà l’empresa que ha guanyat la licitació.

L’aparcament serà el primer que es construirà, i tindrà 110 places amb una part soterrada, previst vendre a particulars, i una part a l’aire lliure per ser un aparcament públic.

- Publicitat -
- Publicitat -

Detecten un abocament d’aigües residuals a la platja de Tamariu

De moment, es recomana als banyistes no entrar a l'aigua i mantenir-se a certa distància del punt afectata de la platja.

Altres notícies