Les restes de Salvador Dalí tornen a la cripta del Teatre-Museu de Figueres

S'ha dissenyat un dispositiu perquè el procediment que no fos captat per cap càmera

David Parreño Mont
David Parreño Mont
Productor i redactor de Ràdio Capital de l’Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Aquesta nit han estat restituïdes les restes de Salvador Dalí obtingudes per a les proves d’ADN. Les despulles de Salvador Dalí han estat reinhumades i reposen sota la cúpula del Teatre-Museu de Figueres.

El procediment ha estat el mateix que el juliol de l’any passat. Novament, s’ha dissenyat un dispositiu per tal que no fos captat per cap càmera. Es va posar en marxa el dispositiu ahir a la tarda i ha conclòs a la 1:15h de la matinada. El museu ha reobert les seves portes en horari normal.

L’exhumació va ser ordenada per un jutge de Madrid arran de la prova sol·licitada per Pilar Abel i es va portar a terme la nit del 20 de juliol de 2017.

- Publicitat -
- Publicitat -

La Biennal de Fotografia Xavier Miserachs inaugura la 14a edició amb onze exposicions a Palafrugell

La Biennal proposa exposicions de fotografia dedicades a grans autors internacionals com Dorothea Lange o Sergio Larraín i a fotògrafs vinculats al territori com Txema Salvans, Carles Palacio o Gabriel Culladó.

Altres notícies